Klantenservice

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Heb je nog geen de smaakmobiel account? Maak er hier een aan met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
Log voor je eigen privacy en veiligheid uit nadat je onze website hebt bezocht, zodat een ander niet bij jouw persoonlijke gegevens kan. Bovenaan iedere pagina kun je uitloggen.

Ik kan niet inloggen

Als je niet kunt inloggen, controleer of je het e-mailadres juist hebt ingevoerd.
Krijg je de melding ‘e-mailadres onbekend’ dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt.
Krijg je de melding ‘e-mailadres al in gebruik’, dan is er al een account met jouw e-mailadres.

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact met ons op.


Bestellingen

Veilig en snel betalen met iDeal

Betalen doe je bij ons met iDeal. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Verzilver ‘m tijdens het afrekenen. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. De bestelling wordt verstuurd zodra we de betaling hebben ontvangen.

Bestelling volgen

Weten waar jouw bestelling op dit moment is? Ga naar Bestelling Status. Vul je bestelnummer en e-mailadres in. Zo weet je wanneer je pakket ons magazijn heeft verlaten en naar jou onderweg is of al bezorgd is.

Als de status van je bestelling is veranderd dan laten we dat via het door jou opgegeven e-mailadres weten. In de bevestigingsmail zit ook een Track & Trace code die je kunt gebruiken.

Bestelling annuleren

Heb je het verkeerde product besteld? Of wil je de order aanpassen? Of toch annuleren? Wij helpen je verder.

Annuleren en bestellingen aanpassen doe je via de e-mail. Stuur een e-mail naar orders@desmaakmobiel.nl met daarin je bestelnummer en je reden van annuleren of de aanpassingen die je wilt doorgeven.

Bestelling is kapot ontvangen

We doen altijd onze best om de bestellingen zo goed mogelijk te verzenden. Helaas gaat het wel eens mis omdat we niet alles in de hand hebben. Mocht je een bestelling hebben ontvangen met daarin een kapot product? Maak dan direct een foto met het product nog in het pakket. Omschrijf je klacht en neem direct met ons contact op. We zorgen altijd voor een passende oplossing.

Bezorgkosten

Bij ons betaal je 4.95 bezorgkosten. We versturen onze pakketten met PostNL. Kies gemakkelijk zelf je afhaalpunt met een van de 2500 pick-up points. Je kunt een pick-up point kiezen bij het plaatsen van je bestelling.

Veilig en snel online bestellen

Bij De Smaakmobiel winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding. Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd: https://www.desmaakmobiel.nl/ staan.

Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.


Levertijd

Levertijd

Wij proberen je bestelling altijd zo snel mogelijk te leveren. Vaak is dit mogelijk na 1 a 3 dagen. Mocht een artikel niet direct op voorraad zijn en is de levertijd langer dan laten we dat direct aan je weten en zorgen we samen voor een passend alternatief of een passende oplossing.

Bezorgadres

Bij het afrekenen in de winkelwagen vul je jouw gegevens in. Wil je het pakket op een ander adres geleverd hebben? Bijvoorbeeld op je werk, vink dan de optie “verzenden naar een ander adres” aan en vul daar het adres in. Wil je het pakketje liever zelf afhalen? Kies dan voor een van de 2500 pakje-gemak afhaalpunten van PostNL.

Ophalen

Kom je het pakket liever zelf afhalen? Geef dit dan aan in de notities. We nemen daarna contact met je op om een tijd en datum te kiezen.


Retourneren

Producten retourneren

Heb je een bestelling bij ons geplaatst dan heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop. Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product. Je mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Je mag het product niet gebruiken.

De kosten voor het retourneren en kosten voor het verzenden van een ander product zijn voor eigen rekening.

Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar orders@desmaakmobiel.nl Je ontvangt dan het retouradres en de instructies. Binnen 7 dagen zal je het geld op je rekening teruggestort krijgen.

Retour voorwaarden

Je kunt bij ons de producten altijd retourneren als deze;
Nog in de originele verpakking zitten
Niet zijn geopend
Niet zijn gebruikt of aangepast

Retourkosten

De kosten voor het retourneren en kosten voor het verzenden van een ander product zijn voor eigen rekening.


Contact

Webcare

Open: van 09:00-21:00 uur, 7 dagen per week
Reageer nu op Facebook
Reactietijd: gemiddeld binnen 1 uur

E-mail

Open: van 09:00-21:00 uur, 7 dagen per week
Stuur een e-mail naar hallo@desmaakmobiel.nl
Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag

Whatsapp

Open: van 09:00-21:00 uur, 7 dagen per week
WhatsApp naar: 06-48624685 (telefonisch beperkt bereikbaar)
Reactietijd: Zo snel mogelijk

Adres

Let op: Geen bezoekadres, slechts voor het afhalen van bestellingen op afspraak.

De Smaakmobiel
Groeneweg 83
5481 BT Schijndel

Kvk nummer: 62212702